Hverdagen kan være kompliceret nok i forvejen. Det skal en Sparekasse ikke være. Derfor har vi udviklet en ny Net- og Mobilbank. Uanset om du er privat- eller erhvervskunde, kan du glæde dig over nye og mere brugervenlige funktioner, som gør det lettere for dig at være sparekassekunde hos os.
Den 31. marts lukkede vi adgangen til vores Gamle Net- og Mobilbank for Privatkunder på hjemmesiden og appen - så du fremover direkte kommer ind i den nye Net- og Mobilbank.
Erhvervskunder skal fortsat bruge den nuværende netbank, indtil vi udvikler den færdig.
Vi har i lang tid arbejdet på både en ny Net- og Mobilbank, nu er det tid til at sige farvel til den gamle mobilbank.
Både den gamle og den nye Mobilbank har længe været tilgængelige i App Store og Google Play, men fra 1. april vil KUN den nye være tilgængelig.
Bruger du ikke allerede den nye Mobilbank, anbefaler vi, at du downloader den nu.
Du kan downloade din nye Mobilbank i App Store eller Google Play
- søg på Rise Sparekasse (beta) (Lille R).
Med den nye Mobilbank får/kan du:
Fra 1. april har du KUN adgang til Ny Netbank fra vores hjemmeside.
Dog har man stadig adgang til den Gamle Netbank(privat) via den Nye Netbank.
--> Log på Ny Netbank --> Tryk på ”Gå til eksisterende netbank” på startsiden, øverst højre hjørne. Denne adgang lukkes, når NemID lukker ned den 31/10-2022.
Med din nye Netbank får/kan du:
Du kan glæde dig til, at din nye Netbank på sigt vil blive en endnu mere personlig side, hvor du selv kan bygge den op med det indhold, der er relevant for dig.
Din nye Rise Sparekasse Netbank er stadig under udvikling, og flere smarte funktioner vil løbende komme til. Dog betyder det også, at der desværre løbende kan opstå fejl og hastighedsproblemer, men så kan du altid hoppe tilbage til din Gamle Netbank.
Hvis du har brug for hjælp så kontakt din rådgiver.
Find din rådgivers direkte telefonnummer lige her.
Nu kan du også bruge MitID på din nye Net- og Mobilbank. Få MitID allerede nu på mindre end 10 minutter - klik her.