Rise Flemløse Sparekasse 2020 - Selvbetjening - Kort - Spær kort - Indsigelse

Spær kort - Indsigelse

  • Du opdager betalinger, som du ikke selv har foretaget eller godkendt
  • Du har mistet dit kort
  • Dit kort blev stjålet
  • Du har mistanke om, at din pin-kode er blevet afluret
  • Du har mistanke om, at andre bruger dit kortnummer 

Spær dit kort hurtigst muligt - ring til os på tlf. 62 52 14 08

Udenfor vores åbningstid skal du ringe til Nets på tlf.: 44 89 29 29 (døgnåben)

DU KAN GØRE INDSIGELSE, HVIS... 

I en række situationer har du mulighed for at gøre indsigelser mod hævninger på din konto. Det kan dreje sig om misbrug eller svindel eller det kan være, du ikke har fået den vare, som du har bestilt og betalt via nettet. Når du gør indsigelse, kan vi - muligvis - hjælpe dig med at få pengene retur.

Der er dog en række forudsætninger, der skal være opfyldt for, at du kan lave en berettiget indsigelse. Disse forudsætninger kan du læse om her på siden. 


Bemærk:
En indsigelse er gratis, hvis den er berettiget. En uberettiget indsigelse koster 750 kroner. Derfor er det vigtigt, at du læser om regler, vilkår og dokumentkrav for indsigelser, før du laver en indsigelse.

Vi gør opmærksom på, at svig og forsøg på svindel kan medføre en politianmeldelse.

Læs om regler mm. på de forskellige korttyper på Finans Danmarks hjemmeside 

 


START DIN INDSIGELSE HER

Du kan starte din indsigelse ved at bruge nedenstående link, hvor du vil blive guidet igennem processen.

 

https://minindsigelse.nets.dk

 

Før du starter din indsigelse, vil det være en god ide at finde følgende frem: 

  • MitID  - skal bruges når du starter indsigelsen
  • Kortnummer - skal bruges for at finde transaktionerne
  • Ordrebekræftelse  - Skal bruges ved manglende levering mm.

Hvis du får problemer med at udfylde skemaet, eller beløbet du vil gøre indsigelse imod ikke findes på oversigten, så bedes du kontakte Nets på tlf. +45 72 11 20 35.

 

kortbetal_hotel_stor.jpg