Spørgsmål og Svar

Net- og Mobilbank

Hverdagen kan være kompliceret nok i forvejen.​ Det skal en Sparekasse ikke være. Derfor har vi udviklet en ny Net- og Mobilbank. Uanset om du er privat- eller erhvervskunde, kan du glæde dig over nye og mere brugervenlige funktioner, som gør det lettere for dig at være sparekassekunde hos os.


Din Rise Sparekasse netbank er stadig under udvikling, og flere smarte funktioner vil løbende komme til. Dog betyder det også, at der desværre løbende kan opstå fejl og hastighedsproblemer, men så kan du altid hoppe tilbage til din Gamle Netbank. 


Har du spørgsmål til net og mobilbank? Kan du få svar på nogle af dine spørgsmål nedenfor.

Download Mobilbank til iPhone

👉 her


Download Mobilbank til Android 👉 her


Vejledninger til Net- og Mobilbank

👉 her

▼ Straksoverførsel
▼ Standardoverførsel
▼ Sammedagsoverførsel
▼ Hvor finder jeg mit IBAN -nr? 
▼ Ved oprettelse af fast aftale mellem dine konti i netbank, kan jeg IKKE få lov at ændre beløbet. Kun se detaljer og slette.