Mads og Emilie

I Rise Sparekasse er vi rigtigt glade for vores kunder - og heldigvis går det begge veje.

Vi har spurgt nogle af dem, hvorfor de er kunde hos os - og hvorfor de er glade for

det.

Mads og Emilie er ikke bare nye kunder hos Rise, de er også nygifte, nye husejere og lige

om et øjeblik er de også nye forældre.

Men selv som ny kunde føler man sig hørt og forstået i Rise Sparekasse.


Støtte og rådgivning til livets store investeringer

Mads kender Rise Sparekasse igennem sit arbejde som medierådgiver hos Jysk Fynske Medier, og det var derfor oplagt at tage kontakt sidste år, da han og Emilie stod overfor at skulle låne penge til et forestående huskøb.


Og de føler selv, at de har vundet i lotteriet med den rådgiver, de har fået.


“Lige fra det første møde vi havde, følte vi bare, at det her var helt rigtigt. Når man skal

ud og købe sit første hus, kan det hele godt virke lidt uoverskueligt. Det er jo en kæmpe

beslutning og investering – måske den største i ens liv.


Men vi følte virkelig, at vi blev taget i hånden og lyttet til. Vores rådgiver satte sig ind i

vores situation, og selvom hun helt sikkert har flere kunder, har vi aldrig følt os som et

nummer i rækken. Vi føler i dén grad, at vi blev set, hørt og forstået.”


En ting er deres helt fantastiske rådgiver, men Mads og Emilie er i det hele taget meget

begejstrede for Rise Sparekasse og det samarbejde, de har. De synes det er skønt med en pengeinstitut, som er proaktiv og ikke bange for at udfordre.


De oplever at blive hørt og taget alvorligt, og de synes det er fantastisk med kompetent

rådgivning, der matcher deres behov. Det har indtil nu hjulpet dem ift. pension og huslån.

De to nyslåede husejere nævner netop rådgivningen, som noget af det allerbedste ved

Rise Sparekasse.


Samfundsansvarligheden er en ekstra bonus

Det betyder også noget for Emilie og Mads, at deres pengeinstitut er en lokal sparekasse. De går nemlig begge meget op i at støtte lokalt, og det må man sige, at de har tilfælles med Rise - styrken ved, demokratiet i og samlingskraften med det lokale.


Og så elsker især Mads, at Sparekassen er obs på de udfordringer, den alligevel måtte

have:

“Lige da vi blev kunder, tænkte jeg bare “åh nej”, da jeg så deres hjemmeside og app.

De var totalt outdatet og ikke specielt brugervenlige, men det har de allerede fikset.

Der er både kommet ny app og hjemmeside, som begge er meget brugervenlige og

lækre.”


Og så er det bare et ekstra plus at Rise Sparekasse arbejder på at blive Danmarks Mest

Samfundsansvarlige Sparekasse:


“Det betyder rigtig meget for os at være i en sparekasse, der gør en masse for

lokalområdet. Vi havde egentlig ikke som krav, at vores kommende pengeinstitut skulle være

engageret i grøn omstilling – men nu hvor den er det, synes vi, det er megafedt.

Det betyder noget at være kunde i en pengeinstitut, der gør så meget for at give tilbage og passe på. Både i lokalområdet og nærmiljøet, men også miljøet i det hele taget”.


MadsogEmilie