Afstem dine posteringer ved at klikke til højre for den enkelte postering i netbanken. I mobilbanken kan du afstemme en postering ved at trække posteringen til venstre.
Mangler du funktionen, kan du aktivere den under "Menu" -> "Indstillinger"-> "Netbankindstillinger" -> aktiver "Vis afstem-funktion".
Din "lyserøde betalingsserviceoversigt" findes desværre ikke længere i din nye netbank. På ny netbank kan man se specifikationer, de fleste detaljer omkring en betaling:
-> Vælg "Konto" -> "Posteringsoversigt over kontobevægelser" -> Vælg den postering, hvor der er en BS Logo ud for -> Alle specifikationer ses under "BS information".
Vælg den konto, BS-betalinger hæves fra og klik derefter på "Vis fremtidige betalinger", her ser du månedens BS-betalinger.
Hvis du har du brug yderligere detaljeret oversigt kan du log på netbank og hop over til ”Gå til gammel netbank” øverst højre hjørne -> I den gamle netbank, har du "kigge" adgang indtil den 31.12.22. Find din BS oversigt på din gamle netbank ->klik på "Aftaler" -> BS-oversigter ->brugs funktionen "Vis"
Ellers kan du også hente appen "Betalingsservice". I appen kan du tilmelde/afmelde betalingsaftaler, se detaljeret oversigt, lægge budget og se tidligere års betalinger
I netbanken skal du klikke på "Menu" i øverste venstre hjørne -> "Dokumenter" -> "Arkiv". Her kan du se kontoudtog, post fra Sparekassen m.m.
I mobilbanken skal du klikke på "Aktiviteter" i bunden -> "Dokumenter" -> "Arkiv".
I netbanken skal du klikke på klokken øverste højre hjørne "Udbakke", og vælge om du vil se betalinger i udbakken, beskeder fra din rådgiver eller dokumenter til underskrift.
I mobilbanken skal du klikke på “Aktiviteter” i bunden af skærmen.
I netbanken kan du sende en sikker besked til din rådgiver ved at klikke på "Menu" øverst til venstre -> "Beskeder".
I mobilbanken kan du også sende din rådgiver en besked på "Aktiviteter" i bunden -> "Beskeder" -> "Ny besked" øverst til højre.
Start en overførsel eller betaling ved at klikke på det runde grønne ikon med de to pile nederst i højre hjørne.
Vælg herefter om du vil overføre, betale indbetalingskort eller overføre til udlandet.
Tilmeld dig "Beskedservice", så får du en SMS eller e-mail om dine saldobevægelse og betalinger, så kan du holde dig opdateret.
I netbanken klikker du på "Menu" i øverste venstre hjørne -> "Beskedservice.
I mobilbanken klikker du på "Menu" i nederste højre hjørne -> "Produkter og Services" -> "Push notifikationer". Her kan du tilmelde dig push notifikationer.
Tilmeld dig "Beskedservice", så får du en SMS eller e-mail om dine saldobevægelse og betalinger, så kan du holde dig opdateret.
I netbanken klikker du på "Menu" i øverste venstre hjørne -> "Beskedservice.
I mobilbanken klikker du på "Menu" i nederste højre hjørne -> "Produkter og Services" -> "Push notifikationer" her kan du tilmelde dig push notifikationer.
I netbanken klikker du på "Menu" -> "Kortoversigt" -> "Vælg" -> "Vis pin". Her kan du se din pinkode.
I mobilbanken klikker du på "Menu" -> "Mine kort" -> "Tryk på kortet" -> "Se pinkode".
I netbanken kan du spærre dit betalingskort ved at klikke på "Menu" -> "Kortoversigt"-> "Vælg" -> "Spær kort"
I mobilbanken klikker du på "Menu" -> "Mine kort" -> "Spær kort".
Ønsker du at have åbnet dit kort igen, skal du kontakte din rådgiver.
Hvis pengeoverførslen er gennemført på en bankdag inden kl. 19:30, overføres beløbet mellem pengeinstitutterne om natten og er fremme hos modtageren den næste bankdag.
Bemærk at en standardoverførsel kan være pålagt et gebyr – se vores priser og vilkår her.
Ved sammedagsoverførsel gennemføret inden kl. 12:45, overføres beløbet mellem pengeinstitutterne i løbet af dagen.
Bemærk at en sammedasoverførsel kan være pålagt et gebyr – se vores priser og vilkår her.