Spørgsmål og Svar

FAQ - Spørgsmål og Svar til net- og mobilbank

▼ Oplever du fejl med din android-enhed efter godkendelse i MitID-app, hvor du bliver dirigeret over på en 404-browser-side på telefonen og ikke tilbage i din Rise Sparekasse app?
▼ Hvordan afstemmer jeg posteringer?
▼ Sådan skifter du din NemKonto i netbanken
▼ Genvej til at overføre mellem dine konti i mobilbanken
▼ Hvordan undgår jeg overtræk?
▼ Hvordan er dato-visningen for bevægelser i netbank og mobilbank? 
▼ Hvor ligger min BS-oversigt?
▼ Hvor finder jeg kontoudtog, breve m.m.?
▼ Hvor finder jeg dokumenter til underskrift, betalinger i udbakken samt nye beskeder fra min rådgiver?
▼ Hvordan sender jeg beskeder til min rådgiver?
▼ Hvordan laver jeg en betaling/ overførsel?
▼ Når der er ændringer i min saldo, ønsker jeg at få besked
▼ Hvordan afstemmer jeg mine posteringer?
▼ Hvor finder jeg min pinkode?
▼ Hvordan spærrer jeg selv mit kort?
▼ Standardoverførsel
▼ Sammedagsoverførsel
▼ Hvor finder jeg mit IBAN -nr? 
▼ Ved oprettelse af fast aftale mellem dine konti i netbank, kan jeg IKKE få lov at ændre beløbet. Kun se detaljer og slette.
▼ Hvornår logges jeg automatisk ud af netbanken?